Frankia bobil

Årsmodell: 1987. Bygget på Mitsubishi L300. Motor: 2.3 TD. Lengde: 470 cm. Bredde: 210 cm.

torsdag 27. mai 2010

Ny base

21.05.2010
Da har jeg endelig funnet eiendommen som rommer alle mine ting. Gobilen skal huses ved Gohuset, i Kopervik. Her vil bilen få den pleien og daglige omsorgen som den trenger.

Bilen trengte lading etter 12 dagers utladning. Koblet på strøm kvelden før.

Kjørte om Bokn, da Skudeferga var full om formiddagen.

Vel fremme i Kopervik, fikk jeg koblet på strøm som står permanent på, slik at utladning ikke blir et tema i framtiden. Toalettet stinker igjen, og jeg vraker det til fordel for et nytt. Trolig gammel skitt som er inngrodd og gasser, så det vil vel bli et stadig problem uansett.

Tok TV-en inn, som Joachim skal få bruke på rommet sitt. Det er en hybrid 12/220V med separate kabler og stativ, så er imponert over godt valg. (Litt skryt til meg selv der...)

Nå står bilen godt hvertfall :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar